10/9/19

Minyak Pengasih/ Pemikat/ Pelaris Aura Rizqin

RAHSIA MENARIK & SERLAHKAN
AURA POSITIF-PENGASIHAN & PELARISAN
DENGAN WANGIAN
SYIFA AURA RIZQIN

Rahsia berkesan untuk di kasihi, disayangi, pelaris perniagaan dan tingkatkan karisma diri hanya dengan wangian syifa Aura Rizqin
ANDA NAK SENTIASA DISAYANGI & DIKASIHI?
ANDA NAK KEYAKINAN DIRI BERTAMBAH?
ANDA NAK PERNIAGAAN YANG LARIS?
ANDA NAK SENTIASA LEBIH BERKEYAKINAN?
SILA WHATSAPP 'RIZQIN1' KE  0169966361 / 0169814796
Berikut adalah masalah yang mungkin anda hadapi…
  • Masalah sukar berurusan dengan orang lain atau kurang keyakinan apabila berhadapan dengan orang lain
  • Masalah rumahtangga yang teruk sehingga hampir berlaku penceraiaan
  • Ramai orang tidak suka atau di benci orang lain
  • Masalah perhubungan tidak baik sesama manusia sama ada dengan pasangan, keluarga dan rakan-rakan
  • Masalah perniagaan yang tiada jualan atau tidak laris sebab tiada pembeli
  • Masalah rezeki yang sering tersekat-sekat atau tidak berkat
  • Kurang keyakinan diri dalam melakukan urusan kerja atau urusan harian
  • Masalah Jiwa yang tidak tenang, tertekan atau sentiasa dalam keadaan stress
  • Mempunyai emosi negatif atau mudah untuk cepat marah
  • Masalah bau badan yang menyebabkan orang lain kurang senang dengan diri anda.
  • Masalah anak degil atau nakal sehingga menyebabkan masalah yang teruk.
  • Masalah gangguan makhluk halus, terkena sihir atau ilmu hitam yang menyebabkan masalah urusan harian atau hubungan suami isteri.
Masalah berikut adalah berpunca daripada Aura Negatif yang menguasai diri anda yang MESTI di perbaiki dengan ciri-ciri yang ada pada wangian syifa Aura Rizqin InsyaAllah dapat memulihkan Aura Negatif anda
Wangian syifa Aura Rizqin adalah wangian yang membantu anda untuk serlahkan Aura Positif untuk meningkatkan karisma diri, kasih sayang serta melancarkan perjalanan perniagaan anda InsyaAllah. Tidak seperti wangian syifa yang lain, wangian syifa Aura rizqin merupakan wangian yang telah di syifakan serta mempunyai pelbagai variasi bau yang unik yang di inspirasikan dari jenama terkenal serta mempunyai 3 fungsi berbeza dalam 1 wangian.

CIRI-CIRI TERBAIK YANG ADA PADA WANGIAN SYIFA AURA RIZQIN
Wangian syifa Aura Rizqin bakal memberikan anda pengalaman berbeza dari wangian lain yang berada dipasaran.
Energy dari ayat-ayat Al-Quran
Wangian Aura Rizqin wangian yang telah di berikan ENERGY dari ayat-ayat Al-Quran yang terbukti membantu meningkatkan tenaga kerohanian secara tidak langsung merangsang titik ketenangan dalam membantu minda lebih kearah positif. InsyaAllah dengan energy dari ayat-ayat Al-Quran ini dapat membantu urusan dan kerja harian anda akan lebih lancar dan mudah.
Doa Pengasih
Wangian syifa Aura Rizqin telah di syifakan dengan doa pengasih ini memberi kelebihan kepada anda yang mempunyai masalah hubungan suami isteri yang boleh menyebabkan anak-anak menjadi mangsa keadaan, kasihanilah anak-anak anda. InsyaAllah dengan wangian syifa Aura Rizqin ini akan memberikan energy kebahagiaan kepada keluarga anda dan juga sesama manusia.
Doa Karisma Diri
Wangian Syifa Aura Rizqin juga telah di syifakan dengan doa untuk karisma diri. InsyaAllah dengan doa yang di syifakan dalam Wangian Syifa Aura Rizqin dapat memberikan keyakinan kepada anda untuk melakukan urusan harian. Selain itu juga membantu untuk anda lebih nampak berkeyakinan secara tidak langsung memudahkan anda untuk berurusan atau bersemuka dengan orang ramai. Ini memberikan anda kelebihan di mata orang untuk nampak lebih berkeyakinan, berkarisma serta nampak lebih positif dari biasa.
Doa Pelaris perniagaan
Anda Seorang peniaga? Wangian Syifa Aura Rizqin juga telah di syifakan dengan Doa Pelaris Perniagaan yang di berikan energy positif dalam membantu para perniaga untuk melariskan perniagaan anda. InsyaAllah dengan wangian Syifa Aura Rizqin perniagaan akan lebih berkembang maju dan keuntugan juga bertambah. InsyaAllah dengan Energy positif dari wangian syifa Aura rizqin akan memberikan perkembangan positif kepada perniagaan anda.
Wangian Tanpa Alkohol
Wangian Syifa Aura Rizqin adalah wangian tanpa alkohol yang di perbuat dengan 100% pati minyak wangi. Pastinya wangian syifa Aura Rizqin adalah halal di pakai serta tidak mengandungi bahan-bahan terlarang seterusnya memberikan kualiti bau yang sebenar dari pati tanpa campuran alkohol. Maka wangian syifa Aura Rizqin boleh di bawa untuk solat. Sesungguhnya adalah sunnah untuk kita memakai wangian ketika untuk solat.
Tahan sehingga 8 jam penggunaan
Wangian syifa Aura Rizqin juga direka khas untuk bau yang dapat memberikan kualiti bau yang terbaik serta mampu bertahan sehingga 8 jam penggunaan. Ini memberikan keselesaan dan keyakinan kepada anda sepanjang hari.
Diperbuat dari 7 jenis pati haruman
Wangian Syifa Aura Rizqin terdapat 7 variasi bau yang di ilhamkan dari wangian jenama terkenal yang mampu memberikan kepuasan yang unik dan bau yang harum dan lembut. Wangian Syifa Aura Rizqin merupakan wangian syifa yang pertama menggunakan variasi bau yang di ilhamkan dari jenama terkenal.

PILIHAN TERBAIK BAUAN WANGIAN SYIFA AURA RIZQIN
Wangian Syifa Aura Rizqin terdapat 7 variasi bau yang di ilhamkan dari wangian jenama terkenal yang mampu memberikan kepuasan yang unik dan bau yang harum dan lembut. Wangian Syifa Aura Rizqin merupakan wangian syifa yang pertama menggunakan variasi bau yang di ilhamkan dari jenama terkenal.
Aura Kasturi – Bau kasturi 
Wangian syifa Aura Kasturi mempunyai kelebihan tersendiri berbanding wangian lain dan ini terbukti dalam hadis berikut:
Memberi kekuatan pada roh. Haruman adalah santapan roh, manakala KASTURI adalah merupakan sewangi-wangi dan sebaik-baik haruman sebagaimana sabda Nabi SAW:“Sebaik-baik wangian adalah minyak KASTURI” (Hadis Riwayat Muslim)


Berikut adalah kelebihan penggunaan yang menggunakan Wangian Syifa Aura Rizqin – Aura kasturi
  • Menenangkan Jiwa
  • Mencerdaskan akal dan menyihatkan otak
  • Menghilangkan ketakutan dan kebimbangan
  • Menghilangkan debaran jantung
  • Menghilangkan Sesak Nafas
  • Melegakan Lelah (Asma)
  • Menyedarkan orang yang pengsan
  • Memperkuatkan organ luaran tubuh
  • Memperkuatkan organ dalaman tubuh
  • Menghilangkan rasa gementar
  • Menghilangkan sejuk tubuh
  • Membuang angin yang berlebihan dalam tubuh
  • Menawarkan racun atau bisa-bisa binatang
  • Menghilangkan kesakitan sewaktu kencing
  • Menjernihkan mata putih pada mata
  • Berfungsi memelihara kesihatan secara keseluruhan
  • Mencegah wabak penyakit
  • Memelihara kesihatan secara keseluruhan.
Selain dari Wangian Aura kasturi, Wangian syifa Aura Rizqin juga di keluarkan hasil inspirasi dari bau-bau jenama terkenal berikut adalah senarai wangian yang di keluarkan:
  • Aura Rindu – bau vanilla (manis + lembut)
  • Aura Sayang  – bau buah dan aroma bungaan (fresh)
  • Aura Nur – bau strawberi
  • Aura Zahra – bau epal
  • Aura Qaseh – bau bunga jasmin
  • Aura Tuah – bau oren + anggur (bauan khusus untuk lelaki)
**FUNGSI KESEMUA WANGIAN ADALAH SAMA**

Manfaat yang bakal anda terima dari Wangian syifa Aura Rizqin serta kelebihan yang bakal anda rasakan sendiri...
Dengan adanya syifa doa karisma diri dengan izin Allah SWT InsyaAllah, di antara kelebihan pemakaian minyak wangian syifa Aura Rizqin adalah disukai dan disenangi oleh orang sekeliling. Ini terbukti dengan testimoni pelanggan kami seperti berikut.



Untuk anda yang sentiasa berhadapan dengan orang ramai amat sesuai untuk menggunakan wangian syifa Aura Rizqin ini. Wangian syifa Aura Rizqin membantu untuk anda mudah untuk berurusan dengan orang atau berhadapan dengan orang. Maka wangian syifa Aura Rizqin sesuai untuk pekerjaan berikut ahli perniagaan, jurujual, promoter, pelayan pelanggan dan lain-lain. InsyaAllah dengan izin Allah S.W.T 

Khas untuk para peniaga yang mempunyai masalah perniagaan yang selalu suram dan merasakan perniagaan yang sukar untuk berkembang. InsyaAllah Wangian Syifa Aura Rizqin dapat membantu perniagaan anda untuk lebih laris serta berkembang maju. Ini terbukti dengan testimoni dari pelanggan kami yang telah menggunakan wangian syifa Aura Rizqin.
Anda seorang yang kurang yakin serta selalu berfikiran negatif. Ini pasti menyukarkan anda untuk bercakap di hadapan orang yang ramai serta kurang keyakinan untuk melakukan sesuatu perkara. InsyaAllah dengan wangian syifa Aura Rizqin dapat membantu anda untuk lebih yakin dan berkarisma. Ini terbukti dengan pelanggan-pelangan yang telah menggunakan wangian syifa Aura Rizqin.

Anda antara orang yang sentiasa di pandang rendah serta nampak tidak bersemangat di hadapan orang? Maka dengan wangian syifa Aura Rizqin dapat membantu anda untuk lebih berketerampilan dan nampak lebih semangat dan bertenaga serta lebih awet muda dari biasa. Anda sendiri lihat keberkesanan produk ini dari pengguna wangian syifa Aura Rizqin ini.
Anda seorang pekerja yang mempunyai masalah dengan bos anda atau rakan-rakan anda di tempat kerja seperti di marah bos, rakan sepejabat dengki dengan pencapaian atau bos dan rakan sepejabat tidak suka dengan diri anda. InsyaAllah dengan wangian syifa Aura Rizqin mampu untuk bantu anda lebih disayangi bos, rakan sepejabat dan orang lain.


Anda mempunyai masalah untuk berkawan dengan orang lain atau sukar untuk mendapat kawan. InsyaAllah wangian syifa Aura Rizqin dapat membantu untuk anda mudah berkawan dengan orang lain serta lebih yakin untuk mendapat kawan yang ramai. Ini juga terbukti dengan testimoni pengguna wangian syifa Aura rizqin.

Wangian syifa Aura Rizqin juga membantu untuk anda yang ada masalah suami isteri yang mungkin boleh menyebabkan masalah penceraian. Sebelum berlaku lebih teruk anda perlulah berusaha untuk perbetulkan kembali hubungan yang bermasalah tersebut. Masalah biasanya di sebabkan kurangnya perhatian suami, suami selalu marah-marah, selalu bergaduh dan sebagainya. InsyaAllah dengan wangian syifa Aura rizqin mampu untuk membetulkan kembali hubungan anda dengan suami atau isteri anda serta hubungan antara keluarga. Berikut antara pengguna wangian syifa Aura rizqin yang telah berjaya setelah menggunakan wangian syifa Aura Rizqin.
Bagi anda yang telah mempunyai anak pastinya ada di antara anak yang terlalu degil serta sukar untuk mendengar kata. Pastinya anda stress dengan perangai anak-anak anda yang nakal serta degil ini sehingga memberikan anda masalah untuk melakukan urusan harian anda. InsyaAllah wangian syifa Aura Rizqin membantu melembutkan hati anak-anak anda yang degil untuk lebih mendengar kata, hormat dan menjadi lebih baik. Ini terbukti dengan pengguna wangian syifa Aura Rizqin berikut.
Bagi anda yang selalu untuk mudah merasa marah dan stress dengan kerja, wangian syifa Aura Rizqin sesuai untuk membantu anda dalam kurangkan rasa marah, stress dan anda akan rasa lebih tenang dan sentiasa lebih positif, Insya Allah.
Selain dari memberikan Aura Positif wangian syifa Aura Rizqin juga membantu anda yang ada sebagai pendinding kepada masalah gangguan makhluk halus atau ganguan sihir. Ini terbukti dengan kesan yang berlaku terhadap pengguna wangian syifa Aura Rizqin.

Anda masih tidak percaya dengan testimoni yang kami paparkan di atas?

RAMAI YANG TELAH MENDAPATKAN WANGIAN SYIFA AURA RIZQIN..






APA HUKUM PAKAI MINYAK PENGASIH?
SILA TONTON VIDEO DI BAWAH...


CARA PENGGUNAAN WANGIAN SYIFA AURA RIZQIN YANG MUDAH
  1. Baca “Bismillahirrahmanirrahim” dan Salawat 3kali
  2. Niat – “______________________________ kerana Allah Ta’ala” (Niatkan apa saja yang baik) Contoh : “Aku ingin mendapat rezeki yang halal kerana Allah Ta’ala”
  3. Doa khusus (apa saja yang kita inginkan) Contoh : “Ya Allah Ya Tuhanku, hamba Mu ini memohon dikasihi orang sekeliling dan perniagaanku laris…Aamiin.”
  4. Sapu minyak di pergelangan tangan dan leher.
  5. Tawakal dan mulakan aktiviti harian.
** Gunakan sekali sehari dan apabila di perlukan seperti gunakan ketika untuk berhadapan dengan orang ramai.
Dalam memberikan yang terbaik produk wangian syifa Aura Rizqin telah terbukti dengan keberkesanannya, ramai yang telah mencapai matlamat dan impian mereka dalam apa yang di hajati seperti jodoh, rezeki, urusan harian yang lancar dan sebagainya.
Berani untuk menyelesaikan masalah anda serta mencapai impian dan matlamat anda untuk ke arah kehidupan lebih sempurna?
Harga yang kami tawarkan adalah hanya
RM120 / unit
RM100 / unit
RM90 / unit
Nanti dulu!!!
Tawaran istimewa khas daripada kami.
Tawaran khas ini terhad..
******************************
Jika anda membuat tempahan sekarang, ada dua ILMU TAMBAHAN daripada warisan ulamak dan guru-guru pondok untuk memantapkan lagi AURA anda yang akan diijazahkan kepada anda sebagai BONUS yang bernilai RM100, iaitu…
1) ILMU PERLINDUNGAN DIRI KOTA HUSNI
Jika diamalkan Ilmu Perlindungan Diri ini, InsyaAllah akan terhindar dari segala bentuk serangan Zahir mahu pun bathin, musuh akan gerun bahkan terhindar dari senjata tajam atau tumpul. Inilah ilmu pertahanan diri yang ampuh dan mesti dimiliki segera.
2) ILMU PENGASIHAN NABI YUSUF
Kelebihannya adalah di mana berada dan sesiapa sahaja yang memandang anda akan jatuh hati, terpegun, mudah percaya, sehinggakan memudahkan urusan kerezekian anda. Amalan yang sangat ampuh ini melahirkan rasa kasih, sayang, rindu, kasihan belas bagi setiap pengamalnya bagi melancarkan urusan bisnes atau apa-apa saja pekerjaan. Inshaa Allah.
SAYA TIDAK SABAR UNTUK MENCUBA WANGIAN SYIFA AURA RIZQIN
Klik butang di bawah untuk pembelian
ATAU SMS/WHATSAPP
“RIZQIN” KE 0169966361
“RIZQIN” KE 0169814796
“RIZQIN” KE 011 56632169
PERHATIAN:
  • Minyak ini hanyalah ikhtiar untuk memudahkan urusan seharian. Walau apapun, Allah SWT jua lah yang akan mengizinkan.
  • Jangan langkah minyak ini kerana telah dibacakan ayat-ayat suci Al-Quran dan doa-doa tertentu. Minyak ini juga tidak boleh dibawa masuk ke dalam tandas. Simpan di tempat selamat.
  • Minyak ini diprogramkan untuk nama pemakai yang sah sahaja. Tidak boleh dikongsi dengan orang lain.

No comments:

Post a Comment